
Милано представя новите колекции мъжка мода от този петък в продължение на четири дни, като фешън седмицата ще премине във "фигитален" формат - тоест физически и дигитален, предаде Франс прес.
Това се дължи на ограниченията, наложени от пандемията. В календара са включени истински традиционни ревюта с манекени, подиуми и сценография, но без публика. Те ще бъдат излъчвани на живо на платформата на Италианската модна камара и на сайтовете на големите модни къщи.
Парижката седмица на модата ще бъде изцяло дигитална
Такава ще е формата, избрана от "Фенди", "Етро" и "Куей", които ще дефилират през уикенда. Останалите 36 модни бранда ще заложат на предварително записани презентации, на късометражни филми и на някои художествени проекти. "Ерменеджилдо Дзеня", "Тодс","Прада" и "Чърчс" също са част от тази група.
Сред височайшите отсъстващи на миланския подиум личат имената на "Гучи" и "Армани", които следват свой ритъм на представяне на колекциите си. "Долче и Габана", които са майстори на зрелищните модни ревюта, първоначално заявиха участие в събота, но впоследствие се отказаха, защото нямало необходимите условия за представяне на дефилето им. В Ломбардия, чиято столица е Милано, са въведени строги карантинни мерки и е наложен вечерен час от 22:00 до 5:00 часа сутринта, припомня агенцията.
Следете най-актуалното от деня на страницата ни във Фейсбук