Омбудсманът с препоръка до столичната топлофикация за по-ясна информацията във фактурите

Препоръката е в резултат на стотици жалби, свързани с обслужването от "Топлофикация София" ЕАД и начислените сметки за отоплителен сезон 2019-2020 г.

| България, Общество

Омбудсманът Диана Ковачева изпрати препоръка до столичната топлофикация с настояване да бъде оптимизирана информацията в съобщенията за фактура, така че на клиентите да е пределно ясно колко точно дължат, какви суми дружеството прихваща и какви връща с изравнителните сметки, съобщиха от пресцентъра на омбудсмана.

Препоръката е в резултат на стотици жалби, свързани с обслужването от "Топлофикация София" ЕАД и начислените сметки за отоплителен сезон 2019-2020 г.

Според Ковачева разликите между окончателните съобщения към фактурите и изравнителните сметки, които хората получават са объркващи.

Днес Ковачева ще присъства на изслушването на "Топлофикация - София" в Комисията по енергетика в парламента, където ще постави въпросите на гражданите, синтезирани в препоръката си до ръководството на столичното дружество.

Според обудсмана правата и интересите на клиентите на дружеството са нарушени и препоръчва то да изпраща на битовите си клиенти фактури най-малко веднъж годишно.

Прочетете още