Louis Vuitton пуска за продажба златен предпазен щит за лице

Привличащият вниманието и погледите щит пази не само от коронавируса, но и от слънчевите лъчи

| Любопитно, Общество

Не се очертава скоро да свалим маските и предпазните аксесоари от лицата си – за това и големите модни къщи явно решиха да заемат своето място в условията на „новия“ пазар.

След като по-рано стана ясно, че Burberry пуска маска за 90 лири, сега и Louis Vuitton излезе с предложение за своите клиенти – луксозен шлем, който е създаден „да бъде стилен и предпазен“, гласи изявление на френската модна къща, цитирано от Си Ен Ен.

Привличащият вниманието и погледите щит пази не само от коронавируса, но и от слънчевите лъчи. Важен момент в дизайна са и златните акценти по предпазния щит, гравирани с марката на Louis Vuitton и еластичната, монограмна лента за глава. Самата козирка пък може да се повдига нагоре.

По информация на „Индипендънт“ сумата, която ще трябва да заплатите за позлатения аксесоар е 750 лири. 

Щитът обаче ще се продава онлайн, както и в част от магазините на Louis Vuitton от 30 октомври.

Центровете за контрол и превенция на заболяванията обаче не препоръчват използването на щит за лице като заместител на маските, тъй като не е ясно какво ниво на защита те осигуряват, отбелязва Си Ен Ен.

Прочетете още